Projektowanie logotypów
Każda firma dąży do zbudowania unikalnego wizerunku swojej marki. Bez wyróżniającego wizerunku jest to bardzo trudne.
Logo jako narzędzie marketingu i komunikacji to fundament dla identyfikacji wizualnej. Jako bardzo ważny element firmy logo powinno być precyzyjnie zaprogramowane i zaprojektowane. Logo firmy, podobnie jak nazwa marketingowa, to strategiczny element tożsamości przedsiębiorstwa pełni ono funkcje herbów XXI wieku. Logotyp to forma graficzna, będąca identyfikacją marki, firmy, bądź organizacji. Celem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji.
Na logotyp firmy składają się następujące elementy:
- symbol graficzny
- symbol graficzny i elementy typografii
- opracowanie kolorystyczne logotypu
Prawidłowo zaprojektowane logo firmy powinno uwzględniać takie aspekty jak:
- profil i zakres działania firmy,
- jej historię, a także historię logo firmy i przyczyny zmian, przeobrażeń itp.,
- strategię i wartości,
- potrzeby firmy oraz obecną jego sytuację rynkową,
- planowane rozbudowy lub zależność z innymi elementami tożsamości itd.
Inny charakter logo zarezerwowany są dla banków, inny dla zakładów produkcyjnych a jeszcze innym powinna posługiwać się firma usługowa. Dobrze by było, aby logo firmy było odzwierciedleniem rangi przedsiębiorstwa, jego aspiracji, a także był elementem wyróżniającym wizerunek firmy.
Dobre logo firmy powinno być proste, forma logotypu - elegancka i czytelna w odbiorze. Ponadto projekty logo, projekty logotypu powinny też być spójne z działalnością firmy, jak również z pozostałymi formami identyfikacji wizualnej.
Oferujemy usługi w zakresie tworzenia logotypów od podstaw jak również przekształcamy logotypy które wymagają odświerzenia wizerunku. Nasi graficy zaprojektują dla Państwa logotyp na potrzeby firmy i w profesjonalny sposób dobiorą kolorystykę oraz formę jego prezentacji.