TitleDescriptionKeywordsRobots
Feedback

Od poniedziałku do piątku od 9.00 - 17.00

Obsługa Firm - Zapytania ofertowe - WYCENY

tel. +48 42 640 59 09

email: biuro@printdesign.pl

Nasz adres:
Łódź, ul. Brukowa 26

 

Dane firmy:

PrintDesign
95-060 Brzeziny ul. Strykowska 1
NIP 727-244-90-60 Regon 100007803


mBank
23 1140 2004 0000 3102 7514 5929

Kreowanie marki

Innowacyjnym i coraz bardziej popularnym sposobem budowania marki w internecie jest branding. W ostatnim czasie zjawisko to rozwija się dynamicznie i zajmuje ważną pozycje przy ustalaniu strategii przedsiębiorstwa. Czym w takim razie są działania e-brandingowe i jak powinny wyglądać?
Rozwój technologii oraz coraz łatwiejszy dostęp do Internetu spowodowały zwiększenie możliwości promocji marki w sposób mniej tradycyjny, a tym samym dostępny dla szerszej rzeszy odbiorców. Jednakże proces kreowania marki w sieci to złożony proces, którego powodzenie zależy od dopracowania elementów w najdrobniejszych szczegółach oraz naszego zaangażowania.


Jak promować markę w internecie?


W działaniach brandingowych ważne jest, aby korespondowały one z strategią przedsiębiorstwa. Przede wszystkim należy podkreślić emocjonalne zalety firmy i jej produktów, pamiętając, że powinniśmy wybrać maksymalnie dwie- trzy cechy, utożsamiane z marką. Należ skupić się również na wybraniu form promocji i dostarczeniu klientowi wartości dodanej.


Podstawowe narzędzie w kreowaniu marki:

  • serwis www
  • schludny profil społecznościowy
  • komentarze na blogach branżowych

 

Całość narzędzi musi tworzyć spójną mającą odzwierciedlenie w indentyfikacji fimowej formę reklamy. Komunikacja marketingowa to istotny element dla uzyskania i zwiększenia zaufania klienta. W procesie tworzenia produktu i formy jego dystrybucji należy brać pod uwagę wszelkie uwagi i sugestie nabywców. Na pomoc w usprawnieniu kontaktu z klientami przybywają narzędzia internetowe takie jak poczta internetowa, forum dyskusyjne czy chat-room, którymi może posłużyć e-branding.


Przy kreowaniu wizerunku marki niezbędne będzie zastosowanie działań reklamowych takich jak banery reklamowe, wymiana linków i banerów ze stronami o podobnym profilu.
Należy pamiętać, aby działania brandingowe oferowały odbiorcom określoną wartość dodaną, dzięki czemu klient poczuje się silnie związany z firmą. W tym celu można wykorzystać platformy e-lerningowe, newslettery, poradniki czy ciekawe artykuły. Marka to podstawowa forma prezentacji firmy. Przedstawione składowe e-brandingu i ich efektywne zastosowanie przynoszą wymierne efektów w postaci pozycjonowania marki- silnych skojarzeń z nią związanych. Chodź jest to narzędziem marketingowym, kreowanie wizerunku firmy w Internecie powinno zajmować ważną pozycje w planowaniu strategicznym przedsiębiorstwa.