Feedback

Od poniedziałku do piątku od 9.00 - 17.00

Obsługa Firm - Zapytania ofertowe - WYCENY

tel. +48 42 640 59 09

email: biuro@printdesign.pl

Nasz adres:
Łódź, ul. Brukowa 26

 

Dane firmy:

PrintDesign
95-060 Brzeziny ul. Strykowska 1
NIP 727-244-90-60 Regon 100007803


mBank
23 1140 2004 0000 3102 7514 5929

Odświeżenie wizerunku

Potocznie nazwany lifting marki jest coraz bardziej spotykaną forma zleceń. Materiały które kiedys spełniały oczekiwania oraz normy poprawnie przygotowanych elemntów marketingowych straciły swój blask i efektowność. W czasach szybkich przemian oraz pędu czasu nadzchodzi moment zastanowienia się na dostosowaniem wizerunku do bieżących wymagań rynku , produktu, firmy czy usługi.

 

Wizerunek marki to zestaw aktualnych skojarzeń, wyobrażeń i opinii otoczenia o firmie. To wartości i emocje, które istnieją w świadomości klientów, kontrahentów, partnerów, otoczenia i pracowników przedsiębiorstwa.

 

Wprowadzenie nowej, uaktualnionej stylistyki graficznej ma na celu podkreślenie związku firmy ze zmieniającym się światem i oczekiwaniami coraz bardziej wymagających klientów.

Kreowanie marki

Innowacyjnym i coraz bardziej popularnym sposobem budowania marki w internecie jest branding. W ostatnim czasie zjawisko to rozwija się dynamicznie i zajmuje ważną pozycje przy ustalaniu strategii przedsiębiorstwa. Czym w takim razie są działania e-brandingowe i jak powinny wyglądać?
Rozwój technologii oraz coraz łatwiejszy dostęp do Internetu spowodowały zwiększenie możliwości promocji marki w sposób mniej tradycyjny, a tym samym dostępny dla szerszej rzeszy odbiorców. Jednakże proces kreowania marki w sieci to złożony proces, którego powodzenie zależy od dopracowania elementów w najdrobniejszych szczegółach oraz naszego zaangażowania.


Jak promować markę w internecie?


W działaniach brandingowych ważne jest, aby korespondowały one z strategią przedsiębiorstwa. Przede wszystkim należy podkreślić emocjonalne zalety firmy i jej produktów, pamiętając, że powinniśmy wybrać maksymalnie dwie- trzy cechy, utożsamiane z marką. Należ skupić się również na wybraniu form promocji i dostarczeniu klientowi wartości dodanej.


Podstawowe narzędzie w kreowaniu marki:

  • serwis www
  • schludny profil społecznościowy
  • komentarze na blogach branżowych

 

Całość narzędzi musi tworzyć spójną mającą odzwierciedlenie w indentyfikacji fimowej formę reklamy. Komunikacja marketingowa to istotny element dla uzyskania i zwiększenia zaufania klienta. W procesie tworzenia produktu i formy jego dystrybucji należy brać pod uwagę wszelkie uwagi i sugestie nabywców. Na pomoc w usprawnieniu kontaktu z klientami przybywają narzędzia internetowe takie jak poczta internetowa, forum dyskusyjne czy chat-room, którymi może posłużyć e-branding.


Przy kreowaniu wizerunku marki niezbędne będzie zastosowanie działań reklamowych takich jak banery reklamowe, wymiana linków i banerów ze stronami o podobnym profilu.
Należy pamiętać, aby działania brandingowe oferowały odbiorcom określoną wartość dodaną, dzięki czemu klient poczuje się silnie związany z firmą. W tym celu można wykorzystać platformy e-lerningowe, newslettery, poradniki czy ciekawe artykuły. Marka to podstawowa forma prezentacji firmy. Przedstawione składowe e-brandingu i ich efektywne zastosowanie przynoszą wymierne efektów w postaci pozycjonowania marki- silnych skojarzeń z nią związanych. Chodź jest to narzędziem marketingowym, kreowanie wizerunku firmy w Internecie powinno zajmować ważną pozycje w planowaniu strategicznym przedsiębiorstwa.

Projektowanie logotypów

Każda firma dąży do zbudowania unikalnego wizerunku swojej marki. Bez wyróżniającego wizerunku jest to bardzo trudne.

Logo jako narzędzie marketingu i komunikacji to fundament dla identyfikacji wizualnej. Jako bardzo ważny element  firmy logo powinno być  precyzyjnie zaprogramowane i zaprojektowane. Logo firmy, podobnie jak nazwa marketingowa, to strategiczny element tożsamości przedsiębiorstwa pełni ono  funkcje herbów XXI wieku. Logotyp to forma graficzna, będąca identyfikacją marki, firmy, bądź organizacji.  Celem logotypu jest odróżnienie usług i produktów danego podmiotu od konkurencji.


Na logotyp firmy składają się następujące elementy:

  • symbol graficzny
  • symbol graficzny i elementy typografii 
  • opracowanie kolorystyczne logotypu


Prawidłowo zaprojektowane logo firmy powinno uwzględniać takie aspekty jak:

  • profil i zakres działania firmy,
  • jej historię, a także historię logo firmy i przyczyny zmian, przeobrażeń itp., 
  • strategię i wartości, 
  • potrzeby firmy oraz obecną jego sytuację rynkową, 
  • planowane rozbudowy lub zależność z innymi elementami tożsamości itd.


Inny charakter logo zarezerwowany są dla banków, inny dla zakładów produkcyjnych a jeszcze innym powinna posługiwać się firma usługowa. Dobrze by było, aby logo firmy było odzwierciedleniem rangi przedsiębiorstwa, jego aspiracji, a także był elementem wyróżniającym wizerunek firmy.

Dobre logo firmy powinno być proste, forma logotypu - elegancka i czytelna w odbiorze. Ponadto projekty logo, projekty logotypu powinny też być spójne z działalnością firmy, jak również z pozostałymi formami identyfikacji wizualnej.

Oferujemy usługi w zakresie tworzenia logotypów od  podstaw jak również przekształcamy logotypy które wymagają odświerzenia wizerunku. Nasi  graficy zaprojektują dla Państwa logotyp na potrzeby firmy i w profesjonalny sposób dobiorą kolorystykę oraz formę jego prezentacji.

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna  to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy - logo.

 

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • logotyp
  • kolorystyka 
  • krój pisma 
  • zasady postępowania z powyższymi

 

Efektem końcowym prac nad systemem identyfikacji graficznej firmy powinna być Księga systemu identyfikacji wizualnej. To kompletny podręcznik zawierający zasady budowy i stosowania logo firmy oraz całego systemu identyfikacji wizualnej firmy. Księga Corporate Identity to katalog wiedzy na temat sposobów i zasad stosowania logo firmy, znaków towarowych, graficznych oznaczeń marek. Logo firmy jest opisane, jako księga marki. Dokument ten zawiera wszelkie niezbędne informacje, zalecenia i wskazówki na temat stosowania symboliki firmowej (nazwy, logo, znaków towarowych), stosowanych kolorów i typografii firmowej.

Księga identyfikacji jest wewnętrznym dokumentem katalogującym projekty oznakowania wszystkich nośników identyfikacji, opakowań produktów, materiałów reklamowych. Rozbudowane księgi zawierają ponadto katalogi zdjęć, opisy technologii produkcji nośników identyfikacji, formularze zamówień, procedury realizacji prac. Zawarte w księdze identyfikacji wizualnej wytyczne powinny obejmować komplet materiałów i nośników oznakowujących działania firmy. Papeterie, oznakowanie firmy, oznakowanie placówek, pojazdy firmowe, projekty gadżetów i upominków, ubrania pracownicze, materiały biurowe, to tylko niektóre grupy elementów opisane w manualu identyfikacji. W przypadku dużych systemów podzielona jest na rozdziały grupujące poszczególne nośniki pod względem ich funkcji i przeznaczenia. Integralną częścią jest księga znaku, czyli logo book, definiująca nazewnictwo firmy oraz budowę zasady stosowania logo firmy.

Joomla SEF URLs by Artio