Feedback

Od poniedziałku do piątku od 9.00 - 17.00

Obsługa Firm - Zapytania ofertowe - WYCENY

tel. +48 42 640 59 09

email: biuro@printdesign.pl

Nasz adres:
Łódź, ul. Brukowa 26

 

Dane firmy:

PrintDesign
95-060 Brzeziny ul. Strykowska 1
NIP 727-244-90-60 Regon 100007803


mBank
23 1140 2004 0000 3102 7514 5929

Kampanie Adwords

Kampanie Adwords


Kampanie Adwords to najkrócej mówiąc skuteczny sposób reklamowania swojej firmy w najbardziej znanej wyszukiwarce Internetowej google.. Głównym celem kampanii Adwords jest pozyskanie jak największej liczby nabywców produktów i usług różnych firm.

Zalety kampani Adwords

  • Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
  • Możliwość reklamowania się osobom wyszukującym w Google. Nawet jeśli strona pojawia się już w standardowych wynikach naszej wyszukiwarki, kamapania AdWords może ułatwić dotarcie do nowych grup docelowych korzystających z Google oraz naszej sieci reklamowej.
  • Większa kontrola nad stroną
  • Możliwość edycji reklamy i dostosowywanie budżetu aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możliwość stosowania rozmaitych formatów reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony.
  • Mierzalna opłacalność reklamy
  • Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płaci się tylko wtedy, kiedy reklama jest klikana przez użytkowników. To oznacza, że każda złotówka z budżetu jest wydawana na pozyskanie nowych klientów.
  • Opłata tylko za wyniki, tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

W razie pytań prosimy o kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przedstawiona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Pozycjonowanie

Kampanie SEO


Pozycjonowanie Seo odnosi sie do strategii takiego programowania i projektowania witryn internetowych oraz dobierania jej treści, aby poprawić pozycję strony w  wyszukiwarkach internetowych.

Pozycjonowanie  to najkrócej mówiąc skuteczny sposób reklamowania swojej firmy w najbardziej znanych wyszukiwarkach Internetowych. Głównym celem pozycjonowania  jest pozyskanie jak największej liczby nabywców produktów i usług różnych firm.

Pozycjonowanie jest między innymi oparte na grze słowami kluczowymi, które są wprowadzane w dużej ilości do tekstów zamieszczanych następnie na stronach Internetowych. Każde słowo jest innej jakości. Oznacza to, że im więcej słów kluczowych najlepszej jakości, tym lepiej dla danej firmy, gdyż wówczas pojawi się ona w pierwszych dziesięciu pozycjach wyszukiwarki .

 

Nasza firma gwarantuje pojawienie się tekstów na pierwszych pozycjach w wyszukiwarkach, dzięki czemu będą one łatwo dostępne a kampania  będzie efektywna i odniesie pożądany skutek.

Bardzo ważne jest, aby wiedzieć, jakie informacje o swoich produktach bądź usługach chcemy pokazać, jakie słowa kluczowe chcemy zamieścić w tekście, na jaki czas planujemy kampanię, czy ma być ona okresowa czy też ciągła oraz jaki budżet jesteśmy w stanie na nią przeznaczyć.

Pozycjonowanie  to dobry sposób na wypromowanie swojej firmy w sieci internetowej. 

 

Zalety pozycjonowania

  • zwiększenie oglądalności strony, sklepu, serwisu co za tym idzie wzrost sprzedaży
  • statystyki pozwalające zdecydowanie bardziej kontrolować koordynację nad  planowaną reklamą
  • budowanie marki
  • bardzo korzystny stosunek ceny  w stosunku do innych form reklamy

 

Dlatego też zachęcamy do skorzystania z naszych usług a w razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem IT

 

 

 

 

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przedstawiona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Wycena produktów niedostępnych na stronie prosimy o kontakt Biuro Osługi Klienta.

plikdodrukurealizacje

Kampanie Adwords

Newsletter

Newsletter – inaczej subskrypcja - to potężne narzędzie pozwalające na komunikowanie się z czytelnikami naszego bloga. Jest czymś  w rodzaju darmowej prenumeraty, która polega na przesyłaniu najnowsze informacje publikowane na danym blogu, aktualnych promocji czy też zmianach w ofercie. Subskrypcja nie musi być stricte związana z blogowaniem, a z jej obecnością możemy spotkać się praktycznie na każdym kroku.

Narzędzie to zostało stworzone z myślą jak najdłuższego zatrzymania użytkownika na stronie oraz pozyskania jego adresu e-mail. Jakie dobra wiążą się z tym pierwszym nie muszę wspominać.

Oczywiście bazę uzyskanych maili możemy nazwać listą mailingową. Z założenia pozyskujemy z góry określonych odbiorców, którym możemy zaproponować dany produkt. Gdy prowadzimy blog o tematyce e-biznesu, to zapisują się osoby, które również interesują się tym tematem. Możemy w ten sposób nawiązać współpracę lub zachęcić je do skorzystania z naszej oferty.

Zdarza się, że podane maile traktowane są jako baza adresów, do których wysyła się śmieciowe wiadomości i reklam. Oczywiście jest to niezgodne z polskim prawem i zdarza się dość rzadko.
Jak zarobić wykorzystując newsletter?

Jest wiele sposobów na wykorzystanie potencjału bazy adresów. Możemy rozsyłać naszą ofertę, zachęcać do zakupu ebooka lub innych produktów z których sprzedaży będziemy mieć profity. Niektórzy posiadacze takich dużych list oferują odpłatną wysyłkę wiadomości. Zainteresowanie taką formą reklamy jest obecnie bardzo duże na naszym runku. Warto byłoby to wykorzystać.

Zasady subskrypcji:

  • jest to usługa dobrowolna,
  • użytkownik musi wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości,
  • możliwe jest zrezygnowanie z newslettera w każdej chwili,
  • adres maila nie może być rozpowszechniany i udostępniany osobom trzecim,
  • zawartość maila nie może wprowadzać użytkownika w błąd oraz łamać ogólnych postanowień

 

Przykładowe newsletter'y

newsletter_creative_1

 

newsletter_pckp

 

newsletter_creative_2

Domeny oraz Serwery WWW

Domena to twój adres w Internecie - nazwa domeny powinna być przemyślana, kojarzyć się z Tobą, Twoim projektem czy nazwą Twojej firmy. Dynamiczny rozwój rejestrowanych domen na świecie sprawia, iż firmy wchodzące na rynek lub pragnące wdrożyć jakąś markę, uzależniają wybór nazwy od tego, czy domena z analogiczną nazwą jest wolna. Wybór dobrej nazwy domeny staje się coraz trudniejszy. Przykładowo tylko w 2010 roku rejestrowano dziennie w Polsce ok.3000 domen z końcówką .pl. Wśród domen globalnych, największą popularnością cieszą się te z końcówką .com oraz - od lipca 2010 roku - z końcówką .co.

Domena to wartość sama w sobie - największe transakcje kupna-sprzedaży  popularnych nazw domen internetowych często sięgają kilku a nawet kilkunastu mln USD. Dobra nazwa domeny gwarantuje łatwe dotarcie potencjalnego odbiorcy do serwisu WWW. Z uwagi na fakt, iż rynek domen generycznych, tj. takich, w których nazwa występuje jako słowo podstawowe, szybko się kurczy, wybór odpowiedniego adresu serwisu WWW ma w dzisiejszych czasach znaczenie kluczowe.


Domena to inwestycja w przyszłość - opłacalność tej inwestycji zależy przede wszystkim od wybranej nazwy, długości okresu utrzymywania domeny, od ruchu, jaki generuje przypisana do niej strona WWW oraz od tego, czy zakończona jest popularnym rozszerzeniem (np. .com, .co).

Domena to dobro, które ulega trendom rynkowym - obserwacja globalnego rynku nowych rejestracji domen ukazuje kilka istotnych trendów na pierwotnym rynku domen:
- rejestracje domen związanych z przyszłymi wydarzeniami: dzięki własnej kreatywności oraz szybkiej rejestracji adresu można nie tylko dobrze zarobić, ale też zyskać nowych Klientów, którym zostaną przekazane prawa do dysponowania konkretnymi nazwami domen (np. rejestracja domen związana z Olimpiadą w 2020 roku, wyborami w 2015 roku)
- rejestracja domen związanych z popularnymi wydarzeniami w mediach: tu także liczy się szybkość działania. Opinia publiczna nierzadko poszukuje informacji o nagłośnionymi niedawno wydarzeniu w Sieci, co może kreować przyzwoity ruch na przypisanej do domeny strony WWW, a więc stanowić także dobry adres dla potencjalnych internetowych reklamodawców.



Rynek pierwotny i wtórny domen



Rynek pierwotny domen charakteryzuje się stale rosnącą dynamiką rozwoju. Najwięcej nowych rejestracji notuje się oczywiście w USA, zaraz potem w krajach Europy Zachodniej i Chinach. Kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polska, przeżywają ostatnio ogromny wzrost rejestracji nowych nazw. Rośnie świadomość Polaków na temat oczywistych korzyści z posiadania dobrej nazwy domeny i zmienia się sposób zakupu - od zachowawczego, popartego długoterminową analizą, do dokonywanego pod wpływem impulsu.

Rynek wtórny, z uwagi na stale malejącą liczbę domen zawierających dobre, chwytliwe nazwy, nabiera coraz większego znaczenia. W dobie społeczeństwa informacyjnego zdaje się, iż dynamika rozwoju wtórnego rynku domen będzie równie szybka, jak rynku pierwotnego. Należy przy tym zaznaczyć, iż ceny domen na rynku wtórnym dyktuje relacja popyt-podaż, a nie, tak jak na rynku domen pierwotnych: polityka cenowa operatorów poszczególnych rozszerzeń.

Sklepy internetowe

Sklepy Internetowe

Sklep internetowy to doskonałe narzedzie do prowadzenia działalności przez internet.  W dzisiejszych czasach sklepy internetowe tworzone są na platformach typu e-commerce. Tworzymy strony na najnowszej i jednej z najbardziej zaawansowanych technologicznie platform – VirtueMart oraz posiadamy doświadczenie w tworzeniu sklepów osCommerce.

Do wszystkich sklepów tworzymy nowoczesne, autorskie szablony graficzne, dostosowywujemy grafikę do potrzeb naszych klientów a także oferujemy wykonanie zdjęć produktów do sklepów profesjonalnym sprzętem fotograficznym.

Sklepy budowane na systemie VirtueMart posiadają niezliczoną ilość zalet, poniżej kilka z nich:

  • nieograniczona ilość produktów, kategorii i podkategorii,
  • szczegółowe charakterystyki produktów (włącznie z fotografiami!),
  • wprowadzanie informacji o produktach, przesyłanie zdjęć i miniaturek z okna przeglądarki,
  • odmiany (warianty) produktów,
  • atrybuty produktów, np. rozmiar, kolor,
  • zarządzanie promocjami, upustami i obniżkami cen.
  • można tworzyć grupy klientów (okazjonalni, stali, hurtownicy, itp.),
  • można prowadzić księgę adresową klientów ze wszystkimi niezbędnymi danymi,
  • umożliwia klientom zarządzanie swoim kontem, modyfikację swoich danych,
  • umożliwia klientom przeglądanie historii swoich zamówień włącznie ze szczegółami,
  • umożliwia klientom określanie wielu adresów dostawy zakupionych produktów.
  • umożliwia kompletne zarządzanie zamówieniami, włącznie z ich historią, adresami IP komputerów,  
  • obsługa klienta przez automatyczne procedury informowania o fazie realizacji transakcji,
  • raport - przegląd na stronie startowej (ilość klientów, ilość zamówień, itd.),
  • generowanie statystyk sprzedaży: raporty dzienne, okresowe, roczne.

To tylko niewielka część tego co otrzymasz zamawiając u nas sklep.

Wykonując swoj sklepu u nas oferujemy również  oprócz samego systemu:

  • profesjonalny projekt graficzny strony,
  • analizę słów kluczowych,
  • pomoc w doborze serwera i domeny,
  • instalację i konfigurację VirtueMart dopasowaną do Twoich wymagań,
  • ewentualne dopisanie modułów do sklepu na życzenie klienta,
  • instrukcje obsługi sklepu + ewentualne szkolenie.

W miastach takich jak: Łódź, Bełchatów, Wieluń, Pabianice, Łask, Zgierz, Sieradz, Zduńska Wola przeprowadzamy także osobiste szkolenia dla kadry zarządzającej witryną.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tworzenia sklepów www prosimy o kontakt.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Ceny netto -  Przedstawiona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Wycena produktów niedostępnych na stronie prosimy o kontakt Biuro Osługi Klienta.

Nasze realizacje:

slubnepropozycje stickershop donosik

creativeprint printdecor donosik

Więcej artykułów…

  1. Strony WWW
  2. Internet
Joomla SEF URLs by Artio